مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 03:052023-02-06ورزشي

لیگ برتر والیبال| نبردهای حساس در میانه جدول/ رقابت نزدیک سه تیم برای یک سهمیه


جدال تیم های میانه جدول لیگ برتر در هفته بیست وپنجم برای فرار از منطقه قرمز و کسب یک سهمیه باقی مانده مرحله پلی آف حساسیت بیشتری نسبت به دیگر دیدارهای این هفته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و پنجم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 19 بهمن با هفت دیدار به صورت همزمان در شهرهای گرگان، رفسنجان، آمل، اصفهان، رامسر، گنبد و تهران پیگیری می شود.

پس از این که تیم های شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران، پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، هورسان رامسر و فولاد سیرجان ایرانیان سهمیه پلی آف گرفتند برای دریافت یک سهم باقی مانده رقابت تنگاتنگی میان سه تیم ایفاسرام اردکان، گیتی پسند اصفهان و راه یاب ملل مریوان در دو هفته باقی مانده لیگ وجود دارد.

در حساس ترین جدال هفته بیست و پنجم گیتی پسند اصفهان در سالن مخابرات میزبان راه یاب ملل مریوان خواهد بود، دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و برنده شانس زیادی برای دریافت سهمیه مرحله پلی آف خواهد یافت.

دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید و در این رقابت مهم اصفهانی ها به دنبال تکرار این پیروزی در بازی خانگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| نبردهای حساس در میانه جدول/ رقابت نزدیک سه تیم برای یک سهمیه

لیگ برتر والیبال| نبردهای حساس در میانه جدول/ رقابت نزدیک سه تیم برای یک سهمیه